************YASAMAN************



Tuesday, February 01, 2005

اینم از امتحانای ملنگ من!! فقط خدا كنه خطر افتادن در آخری ، بدبختم نكنه!!

امیدوارم هیچ كس با اون آخری مشكل دار نشه.درسی كه به شدت ازش تنفر دارم و خوندنش واقعاً حال منو می‌گیره!! یعنی درس بدی هم نیستا ، ولی بدم میاد به عنوان درس دانشگاهی بخونمش كه مجبور باشم ازش نمره بگیرم. اگه همین‌جوری بخوام بخونم برای یادگیری ، كلی هم جذابه اما ...! تازه این مشكل وقتی دوچندان میشه كه پایه بسیار ضعیفی ازش داشته باشی( به خاطر نداشتن علاقه و نه خنگ بودن!) خلاصه اگه خبرم این یكی از سرم بگذره ، بقیه‌‌شو خوب می‌شم.

دیشب رفتم ترمینال كه بسته‌ای رو تحویل بگیرم. یكی از هم كلاسی‌های قدیمیم از اصفهان یه بسته فرستاده‌بود كه كلی هم منو خجالت داده‌بود. خلاصه رفتم و از رانندهه تحویل گرفتم و كلی هم حالم گرفته‌شد. خیلی مسخره هست كه من به شدت به اتوبوس‌های ولوو علاقه و ارادت خاصی دارم. یعنی كلاً از ماشین و تنوع داشتن ماشینا خیلی خوشم میاد ، ولی این ولوو یه چیز دیگه‌ست! البته دلیل اصلیش اینه كه به شدت منو یاد سفر و مسافرت و خوش گذرونی میندازه ولی كلاً كلاس خاصی برا این ولوو های لعنتی قائلم!!! می‌دونم این رفتارم كاملاً مثه پسراست ، اما آدمیه و علاقه‌هاش . منم كه به شدت به انواع ماشین علاقه دارم و مطمئن هستم كه تا برم سر یه كار درست و حسابی و یه پولی به جیب بزنم ، یه ماشین ردیف هم می‌گیرم.

دو سه سال پیش كه مدام به اصفهان رفت و آمد داشتم ، همش با ولوو می‌رفتم و میومدم. همیشه هم از ترمینال صفه بلیط می‌گرفتم و دو تا شركت ایران پیما و سیروسفر!! هروقت هم می‌رفتم برا بلیط كلی احترام می‌ذاشتن و تحویل!! بسته به ساعتی كه می‌خواستم حركت كنم ، یكی از شركتا رو انتخاب می‌كردم و جالب اینجا بود كه اون یارو توی ایران‌پیما فكر می‌كرد من فقط مشتری اونام و عمری فكر نمی‌كرد از رقیب سرسختش یعنی سیروسفر هم خرید بلیط داشته باشم!! البته از نظر كیفیت كار تفاوت خاصی هم نداشتن ولی كلاً از سیروسفر بیشتر خوشم میومد.

بی‌خیال ولوو!! الان مدتیه كه به شدت تو كف زانتیا هستم و . . . زكی!






..............................................................................................................

Home