************YASAMAN************



Saturday, January 24, 2004

از امروز دوباره همه چیز به روال عادی خودش برخواهد گشت! دیگه امتحانام تموم شده و فعلاً در حال نفس کشیدن هستم. این ترم واقعاً ترم بدی بود چون اصلاً اونجوری که می خواستم نتونستم درس بخونم. در واقع باید بگم امتحانام بد شد وگرنه در طول ترم که مشکل خاصی نداشتم. این بد شدن امتحانام هم بیشتر به خاطر اون ضربه روحی بدی بود که بهم وارد شد.
از صبح اتاقم رو درست کردم و یه تغییرات کوچولویی هم دادم. وقتی من امتحان دارم از زندگیم کاملاً دور می شم. اتاقم به شدت به هم ریخته می شه ، خودم هم خیلی به هم ریخته می شم. اونقدر حرص و جوش امتحان می خورم که دیگه به هیچ کاری نمی رسم. خدا رو شکر همه چیز تموم شد.

این هفته خیلی سرم شلوغه! باید کادوی عروسی دوتا از دوستام رو ببرم خونشون ، کلی قول به این و اون دادم که باید همشو هم سر وقت انجام بدم ، کلی باید توی خیابونا بگردم دنبال چیزایی که می خوام و از همه مهمتر مرتب کردن کل خونه! عروسی ماریا که تابستون رفته بودم ،برای همون روز عروسی کادوی خوبی گیرم نیومد که ببرم ،حالا بعد از 4 ماه هم کادوش آماده شده و هم من وقت دارم و هم اون شیراز هست و به هرحال وقت داره! همه مشکلا دست به دست هم دادن تا من کادوش رو 4 ماه بعد به دستش برسونم! اون هم من! که این همه از معطل کردن بدم میاد!! عروسی راضیه ،هم کلاسی کانونم هم که به خاطر فوت پدربزرگم نرفتم ،ولی خوب کادوش محفوظه و باید زود ببرم! آخه این یکی هفته ای دوبار چشمم میفته تو چشمش و نمیشه امروز و فردا کرد! کلی هم CD هست که باید Write کنم که اینا هم کار حضرت فیل هست!! بس که زیاده. از خیلی وقت پیش به طرف قول دادم که، چیزایی رو که می خواد براش گیر بیارم و کپی کنم و بهش تحویل بدم. دیگه بعد از این همه مدت واقعاً زشته به خاطر زیاد بودنشون بزنم زیر قولم! کار بعدی که کلی وقته تو کفش هستم اینه که هر چه زودتر برم ملودی های خوشکل و جدید و غیرتکراری بذارم روی گوشیم! ملودی هاش واقعاً با مزه هستن اما فوق العاده تکرارین و ...! کلی هم خرید دارم،البته خریدهای ریز هست ولی خیلی وقت می بره! نمره هام هم هست که باید هر روز سر بزنم ببینم اومده یا نه! این ترم علاوه بر تنبل شدن همه هم کلاسی هام ،استادامون هم خیلی تنبل شدن! بعد از این همه مدت حتی یه دونه از نمره هامون رو هم نیاوردن! از 2 هفته پیش قرار بوده که نمره یکی از درسا بره روی سایت یه موسسه، که هنوز بعد از 2 هفته هر چی سر می زنم نیست و آخرین به روز رسانیش مال 10 قرن پیشه! جالبه که دانشگاه خراب شده آزاد واحد شیراز هنوز یه سایت رسمی نداره که توش اطلاع رسانی کنن! یه سایت با بدبختی پیدا کردم مال عهد بوق!! بعد وارد شدم می بینم که نه بابا یه چیزایی داره و اینا! ولی خیال باطل بود چون روی هر لینکی که کلیک می کردم صفحه باز نمی شد!! تنها قسمتی که باز شد مربوط بود به بر و بچه های صنایع که یه عکس چکش هم انداخته بودن وسط صفحه که یه جورایی با صنایع ربط داشته باشه! جالب بود که توی این صفحه فقط این چکش ِ خودنمایی می کرد و لاغیر!!! هرچی هم بار این دانشگاه آزاد کنن باز هم که!!






..............................................................................................................

Comments: Post a Comment

Home