************YASAMAN************



Thursday, January 08, 2004

این ترانه های جدید سیاوش چقدر نازن! همشون با حال هستن مثل همیشه!

" اگه تو بری "::

مگه میشه یه پرنده ، بمونه بی آب و دونه
مگه میشه که قناری ، توی بغض آواز بخونه
اگه تو بری ز پیشم ، من همون قناری میشم
که تو بغض و گریه هاش هم ، میگه می خوام با تو باشم
مگه میشه که ستاره ، توی آسمون نباشه
یا گلی ز خاطراتم ، عطر یاد تو نباشه
اگه تو بری زپیشم ، من همون ستاره میشم
که تو هفتا آسمون هم ، نمی خوام بی تو بمونم
مگه میشه ماهیا رو ، بگیریم از آب چشمه
یا گلای باغ عشقو ، بذاریم یه عمری تشنه
اگه تو بری ز پیشم ، من همون ماهیه میشم
که بدون آب و دریا ، می میرم بی کس و تنها
مگه میشه گلدونا رو ، بذاریم تو حسرت آب
یا شب قشنگ عاشق ، بمونه بی نور مهتاب
اگه تو بری ز پیشم ، من همون گلدونه میشم
که واسه یه قطرهء آب ، می کشم حسرت توی خواب

" پرسه "::

بارونو دوست دارم هنوز ، چون تو رو یادم میاره
فکر می کنم پیش منی ، وقتی که بارون می باره
بارونو دوست دارم هنوز ، بدون چتر و سر پناه
وقتی که حرفای دلم ، جا می گیرن توی یه آب
...
..
.

" دریای مغرب "::

.
..
...
اگه یه روز بگم از این حکایت ، که به تو کردم عادت
دلم پیش دلت مونده تو زندون رفاقت ، رفاقت
اگه یه شب برسم به حقایق ، میشم خدای عاشق
می گم رازمو به ستاره دریای مغرب ، دریای مغرب
...
..
.
و بقیه ترانه ها .

اینا رو باید گوش داد ، خوندنشون به تنهایی کافی نیست! به هر دری زدم نتونستم این ترانه ها رو آماده و بی دردسر گیر بیارم ، خیلی شیک نشستم همشو دانلود کردم!

از اون دوستام که اینجا رو می خونن و تولدم رو تبریک گفتن خیلی خیلی ممنونم! ایشالا جبران کنم محبت هاتون رو.

چقدر این چند روزه هوا عالیه! همش پشت سر هم داره بارون میاد. اصلاً فرصت نمی شه که هوا صاف شه!










..............................................................................................................

Comments: Post a Comment

Home