************YASAMAN************



Friday, January 30, 2004

چقدر این چند روزه حرص و جوش نمره هام رو خوردم! هیچ وقت اینقدر نامطمئن در مورد نمره هام حرف نمی زدم! آخه این ترم علاوه بر اینکه خودم یه کم سهل انگاری کردم ، فوت پدربزرگم هم باعث شد تا اینجوری نمره هام بیاد پایین. البته پایین که نه ولی خوب اصلاً هم راضی نیستم. هیچ کدومشون هم مثل اون آمار و احتمال حالم رو نگرفت. اون هم چه درسی ؟! آمــــاااااار!! اون هم کی ،من؟؟!! من که همیشه پایه ریاضیم قوی بوده! من 100% مطمئن هستم که این نمره واقعی من نیست! علاوه بر خودم که به این نمره شک دارم ،دوستام هم شک دارن! خوب با دم شیر بازی کردن هم آخر و عاقبتی بهتر از این نداره! وقتی با استاد لج می کردم و حالش رو بد رقم می گرفتم باید انتظار همچین روزایی رو هم می کشیدم. آخه این بشر کم عقل اعصاب آدم رو واقعاً خرد می کرد! ما با ایشون جمعه ها کلاس داشتیم و ساعت 2 تا 5! ایشون هم نامردی نمی کرد و می ذاشت ساعت 3 یا 3:30 می اومد دانشکده!(بعضی روزا البته! تقریباً نصف ترم!) من هم تحملم تموم می شد و اذیتش می کردم. آخه روز جمعه کلاس داشته باشی ، بعد از اومدن استاد هم نا امید باشی و دیگه کلاس رو ترک کنی و سوار سرویس بشی و بیان بگن استاد اومده و می خواد کلاس تشکیل بده!! چه حالی به آدم دست می ده؟! من هم زیاد بارش می کردم! اون هم نمی تونست تحمل کنه و بهش بر می خورد! ولی با این کارش خیلی خیلی کلاس خودش رو زیر سوال برد( کلاس ِ شخصیتیش!). بی خیال!
خلاصه اینکه این ترم همه گل کاری داشتن! من که تا حدی موجه هستم ولی خیلی ناراحتم.
جالبه که ما شنبه انتخاب واحد داریم و هنوز نمره چند تا از درسا رو نمی دونیم! این هم از برکات بسیار ارزشمند دانشگاه( چاپیدنگاه!) ما هست دیگه!

دیروز چهلم پدربزرگم بود و خیلی خیلی زشت شد که من نتونستم برم! آخه من تا رسیدم خونه ساعت 3 بود و دیگه برای مسجد رفتن دیر موقع بود! پیش خودم گفتم مسجد رو بی خیال می شم و فقط یه سر به مادربزرگم می زنم که به هر حال یه احوال پرسی کرده باشم. فوق العاده خسته بودم و رفتم جلو بخاری دراز کشیدم و پیش خودم گفتم خستگیم که در رفت راه میفتم! به سلامتی از ساعت 3:15 خوابم برد تا راس 5:30!!! اصلاً عین جنازه شده بودم! خودم هم نمی دونم چه جور این همه خوابیدم! تازه این هم که بیدار شدم به خاطر اون بود که تلفن زنگ زد وگرنه اونقدر خسته بودم که حالا حالا ها جا داشته باشم برا خوابیدن!
چقدر برای این چند روز تعطیلی برنامه ریخته بودم که کلی جاها رو برم و بگردم! همه اش می گفتم می ریم با بچه ها بیرون و کلی حس عکاسی ام رو به خرج می دم و عکس های به یاد موندنی می گیرم و....! من عاشق عکاسی هستم! حلال چه جاهای توپی هم برنامه ریخته بودم! باغ ارم ، حافظیه ، ارگ کریمخان ، باغ عفیف آباد و هزار تا جای دیگه! گرچه که هوا بدجور سرده ، اما توی سرما اینجور جا ها رو سر زدن هم لذت مخصوص خودش رو داره! از همه بیشتر هم دلم برای باغ ارم تنگ شده! باغ ارم تنها جایی هست که من همیشه و در همه شرایطی حاضرم وقتم رو اونجا بگذرونم! کاش برف اومده بود! اگه برف اومده بود که 100% جورش می کردم که بریم! آخه توی برف یه چیز دیگه هستاااااا ! اما حالا هم دیر نشده ، به همین زودی یه قرار با بر و بچه ها می ذاریم و می ریم یه چند ساعتی رو بین اون سروناز های خوشکل می گذرونیم. جای همه اونایی هم که دلشون می خواد بیان ولی نمی تونن رو ، خالی می کنیم!

من دارم خونه(وبلاگ)تکونی می کنم! البته هنوز کامل نشده ولی به زودی همون چیزی میشه که دلم میخواد!!
ما که همیشه شرمنده شما هستیم! این یه بار هم روش! ایشالا بتونم جبران کنم!

--------------------------

.
..
...
من و مزرعه یه عمره ، چشم به راه یه بهاریم
زیر شلاق زمستون ، ضربه ها رو می شماریم
...
..
.



-------------------------


اِ راستی یادم رفت اینو بنویسم که عشق من ، عزیز دلم و جیگرم 2 روزه که اومده شیراز! این جیگر من همون یاسین پسرخاله 7 ساله من هست! از وقتی که از در خونه ما اومده بود داخل ، مگه می شد ما دو تا رو از هم جدا کرد! یه پسر ناز و باهوش که کلاس اول ابتدایی هست و فوق العاده تیز و جیگر!
خیلی کم پیش میاد من از بچه های کوچولو خوشم بیاد، یعنی احتمال اینکه من از یه بچه کوچولو خوشم بیاد یک در هزاره! این یاسین یه تیکه ای هست که خدا می دونه!
در مورد آدم بزرگا هم همین طوره! خیلی زود می تونم با همه ارتباط برقرار کنم! اما از همه اونایی که باهاشون ارتباط برقرار می کنم خوشم نمیاد.خیلی کم پیش میاد یه نفر رو واقعاً دوست داشته باشم، اما اگه هم از کسی خوشم بیاد از اونایی هستم که تا آخر عمر دوسشون می دارم و تحت هیچ شرایطی هم نظرم عوض نمیشه! تحت هیچ شرایطی که نه! اما خیلی هم کم پیش میاد که ازشون زده بشم!!






..............................................................................................................

Comments:
Ты сделал несколько достойных точек. Мне казалось в Интернете на эту проблему и нашел большинство людей будут ассоциировать с вместе с вашего сайта. привет!
 
Post a Comment

Home