************YASAMAN************



Thursday, January 15, 2004

به سلامتی 3 تا از امتحانام رو دادم و تقریباً خیالم از بابت نصفشون راحت شد! با حساب امتحان آزمایشگاه میشه 4 تا! 3 تای دیگه هم هنوزمونده! 2 تا از درسام( امتحانام! ) هستن که یه کم ازشون می ترسیدم! یکیش که به خیر و خوشی گذشت ، مونده دومی! اونی که به خیر گذشت، یه درس فوق العاده شیرین و باحال بود که متاسفانه به دلیل اینکه از اول ترم نخونده بودمش ازش می ترسیدم. این درس شیرین و باحال هم اسمبلی بود! از روز اول فکر می کردم که چه درس سختیه و من حتماً میفتم و هزار تا ناله دیگه! اما یه کم که از روش خوندم ،دیدم نه بابا اینجوریا هم نیست! درس فوق العاده ای هست که من حتی 1 ساعت ِ تموم هم براش وقت نذاشته بودم، اونوقت فکر می کردم خودش سخته! حالا همه شیرینی و جذابیتش یه طرف، استاد گلش هم یه طرف دیگه! یه آقای نسبتاً مسن بودن که کلی هم اطلاعات داشتن و جذابیت استادی! اتفاقاً با من هم خیلی صمیمی بودن! از اون استاد باحالا که کسی نمی تونست رو حرفشون حرف بزنه! همه شرط هاشون رو روز اول گفتن و کسی هم جرات سرپیچی نداشت! خلاصه این به خیر گذشت!
البته کمک یکی از هم کلاسی هام هم توی یاد گرفتن این درس خیلی خیلی مفید بود. در عرض فقط 1 ساعت نصف جزوه رو برام یادآوری کرد که این 1 ساعت برای کسی مثل من که اصلاً عادت به گوش دادن درس سر کلاس نداره، خیلی عالی بود! اصولاً آدم خنگی هم نیستم و زود نکات رو می گیرم.
من اصلاً و تحت هیچ شرایطی نباید پام به دانشگاه آزاد می رسید. اما همیشه این موردا رو میذارم به حساب قسمت و سرنوشت آدمی! یه روزی من هم جزو سمپادی های شیراز بودم یعنی! اما خوب دیگه! اون اتفاق های پی در پی نزدیکای کنکور رو هیچ وقت فراموش نمی کنم ! اون اتفاق هایی که به کل سرنوشت منو عوض کردن! خدا لعنت کنه باعث و بانی اون اتفاق ها رو.
کلاً من و داداشم و پسرخالم توی خونواده معروف بودیم همیشه! داداشم که خدا رو شکر به اون چیزی که باید می رسید ، رسید! پسرخالم هم که اول راه هست و موند من! این پسر خالم که اسمش علی هست ،از اون بچه با استعداد هایی هست که واقعاً مطلب رو از عمق درک می کنه. اون هم الان جزو بهترین های سمپاد شیراز هست! من مطمئن هستم اگه پاشو بذاره رشته ریاضی ، از اون کسایی هست که حتماً و صد در صد شریف قبول میشه! اگه هم بره تجربی ، که کار مامان و باباش رو توی رشته پزشکی ادامه میده. پزشکی هم که فقط دانشگاه شیراز خوبه! بابای همین علی یکی از بهترین فوق تخصص های ..... ایران هست! و طبق گفته ایشون دانشگاه علوم پزشکی شیراز اون زمانا بهترین بوده و الان هم تقریباً همون خوبیش حفظ شده!
من اگه یه روز ( خدای نکرده!) به زمان قدیم بر می گشتم و می خواستم کنکور بدم و اون اتفاق ها هم نمی افتاد و یه رتبه خوب رو کسب می کردم، فقط دانشگاه شریف می زدم وپلی تکنیک! بعدش هم دانشگاه شیراز و صنعتی اصفهان! صنعتی اصفهان رو الان می گم که زندگی دانشجویی اصفهان رو تجربه کردم ، وگرنه مطمئن هستم که قبلاً همچین انتخابی رو نمی کردم!!!

من هر روز به این ترانه های جدید سیاوش گوش می کنم و کلی هم لذت می برم. جداً که خوشکلن. کمتر کسی هست که اینا رو شنیده باشه و ازش لذت نبرده باشه.
بارون های 7 روز و 7 شبی شیراز بالاخره تموم شد! چقدر رودخونه خوشکل و ناز شده بود!!


"علی و یه دنیا حرف"


نميدانی که چه قدر
دل برايت تنگ شده است

تک تک روزها را
پشت سر ميگذارم

کارهايم را به انجام ميرسانم
آن گاه که بايد لبخند ميزنم
حتی گاه قهقهه ميزنم
ولی قالبا تنهای تنها هستم

هر دقيقه يک ساعت
و هر ساعت يک روز طول ميکشد

آنچه مرا در گذراندن اين دوران ياری ميکند
فکر به توست
و دانستن اين که
به زودی در کنار تو خواهم بود






..............................................................................................................

Comments: Post a Comment

Home