************YASAMAN************



Monday, December 06, 2004

دوباره اومدم اينجا كه نق‌نق كنم!! D:
بد رقم نق‌نق كردنم مياد!!
كلي امتحان ريخته رو سرم يهو( كاملاً يهويي ) . دوست دارم سر همه كس و همه چيز غر بزنم. اصلاً حوصله هيچ چيزو ندارم (چون امتحان دارم). به خدا فقط به خاطر امتحاناست!

البته يه مشكل اساسي ديگه هم دارم ، ولي نق زدن‌هام هيچ ربطي به اون موضوع نداره!
مشكلم اينه كه يه نفر يه جورايي از دست من و خنگ‌بازي‌هام ناراحته و من هم هر كاري مي‌كنم كه موضوع حل شه ، نه تنها حل نمي‌شه ، بلكه خراب‌تر هم مي‌شه!!اون بيچاره هيچ گناهي نداره. راستش منم مقصر اصلي نيستم ولي به هر حال بايد كلي پيگير قضيه باشم كه بالاخره ايشون رضايت خودشون رو اعلام كنن. آخه من چه‌جور بايد تشخيص مي‌دادم كه تو اون لحظه كاملاً پيش‌بيني نشده ، طرف قصد انجام چه كاري رو داشته كه من هم سر صحبت رو با بقيه باز كنم و همه چيز مورد بررسي قرار بگيره!! (جمله بندي!!)
اگه من همه امتحانام رو به خاطر اين شخص ِ شخيص خراب نكردم!




..............................................................................................................

Home