************YASAMAN************



Thursday, December 30, 2004

خیلـی بامزه هست كه من و داداشـی در یك ماه متولـد شدیـم ، با اختلاف 3 سال و 2 روز!!
تولد داداشـی 14اُم هسـت و من هنـوز (طبق معمول) نه كادو خریدم و نه هیچ برنامه دیگه‌ای!! البته داداشـی روز تولدش شیــراز نیست ولـی بالاخره كه میادش:) خلاصه در فكر هستم كه براش چی بگیرم ( یا آیا اصلاً كادو بگیرم؟! خیلـی پررو بازی شد دیگه)
اصولاً من همیشه برا كادو خریدن مشكلات اساسـی دارم! یعنی خیلـی خیلـی مشكل‌پسند هستم. همش به این فكر مـی‌كنم كه طرف از كادوی من خوشـش نمیـاد و كلـی ضایع می‌شم (اِند بدبینـی) خلاصه امیدوارم یه چیز گیرم بیاد كه بعدش پشیمونـی به بار نیارم.

همیشه اینطوریه كه من در مواقع حساس ( مثل تولد خودم و امتحانام) می‌ریزم به‌هم و كلی بدون روحیه می‌شم! چراش رو نمی‌دونم ، اما می‌دونم یكی از دلایلـش اینه كه من با خودم قرارداد بستم كه درست در همون لحظه‌هایی كه باید شاد ، پرانرژی و تمام‌وقت باشـم ، خاطرات گذشته خودم رو یادآوری كنم و ... !! (اونقدر خاطره دارم كه بتونن كلی از وقت منو صرف خودشون كنن)
خدایا بسه دیگه!!

1) پریسا جونم یه CD مال Aligator جونم بهم داده كه هر وقت پای كامپیوتر هستم دارم اینو گوش می‌دم. تازه می‌خوام یكی از روش بزنم برا ماشین (ولی می‌دونم بابام نمیذاره بذارم تو ماشین چون به قول اون اینا جفنگیاـتی بیش نیستن!!)
2) یكـی از دوستان می‌خوان برن دوبی و گفتن كه اگه چیزی لازم دارم بگم برام بیارن D: . ببین می‌دونم اینجا رو می‌خونی و قبلاً هم بهتون عرض كردم كه مرسی ، چیز خاصی احتیاج ندارم و لی اینو بگم كه می‌گن" آب نطلبیده مراده!" البته فقط می‌گن! و یه چیز دیگه هم اینكه" من سوغاتـی‌بده نیستم و سوغاتـی‌بدهان را دوست دارم‌!"
یاسمن‌جونی




..............................................................................................................

Home