************YASAMAN************



Tuesday, November 09, 2004

يه خبر جالب براي اونايي كه مدتهاست دلشون برا من تنگ شده (P:)و دسترسي chat ي به من نداشتن!

Yasaman_e_Shiraz
من درست شد. يعني از هك بيرون اومد.اينو هم مديون يه دوست مهربـــــــووون هستم كه لطف زيادي در حقم كرد. خلاصه بعداً سر فرصت تشكر ِ نوشتني خودم رو ( از طريق وبلاگ ) خدمت شما ابلاغ مي‌كنم D: .

امروز بعد از قرن‌ها ما شاهد يه تجمع دانشجويي از طرف بچه‌هاي دانشگاهمون بوديم! جاي بسي تعجب داره! آخه بچه‌هاي ما اهل اين حرفا نبودن كه بخوان از حق خودشون دفاع كنن! همش هم به خاطر تعويض مكان ايستگاه سرويسمون هست كه به ضرر همه ما تموم ميشه! چراكه مسير همه خيلي طولاني‌تر از قبل ميشه.خلاصه اين تجمع رو وقتي ديدم كه ديگه كار رو به اتمام بود. وقتي مي‌خواستم برم كانون ، ديدم راهي كه به ميدان قصرالدشت مي‌خوره (يكي از مهم‌ترين گلوگاه‌هاي ارتباطي!! )رو بستن! ولي خيلي هم ذوق كردم كه بالاخره تونستن خودي نشون بدن و حداقل راه ارتباطي رو ببندن (D:).

جديداً من يه جورايي همكار دخترعمه‌ام هستم و اين برا محل كارمون خيلي مضره!! چون يهو وسط كار هوس مي‌كنيم بيايم پيش هم (من توي يه ساختمون هستم و اون توي يه ساختمون ديگه!) و مثلاً بريم و از تاب باحالي كه اونجاست استفاده كنيم!! معماري اين ساختمون‌ها از دبيرستان البرز تهران الهام گرفته شده كه خيلي هم جذابه. اونجا يه آقايي همكار غزال هست كه 31 سالشه و فوق‌العاده شيطون هست. با شوهر غزال هم دوسته. دم به دقيقه ميومد پيش ما و از غزال بد مي‌گفت و مي‌گفت تو (يعني من ) با طناب پوسيده اون (يعني غزال ) تو چاه نرو كه بدبختت مي‌كنه!!! در ضمن قصد ازدواج با تموم دختراي اونجا رو هم داره. البته دقيقاً به خاطر مجرد بودنش زياد باهاش صحبت نمي‌كنم ،يعني فوق‌العاده جدي هستم، ولي همينكه مي‌ره سراغ كار خودش ، مي‌ميرم از خنده، از بس كه يارو جكه!

چقدرر اين آلبوم جديد حميرا(مهتاب عشق) با‌مزه هست. مخصوصاً ترانه "بي‌نياري"ش فوق‌العاده قشنگه.اين آلبوم با بقيه كاراش خيلي متفاوته! خيلي هم خوش‌معني هست.باز هم مخصوصاً "بي‌نيازي"ش خيلي خوش‌معني هست.زبونش طلا.

" من از بي‌نيازي به ثروت رسيدم .......... كه از بي‌نيازان غني‌تر نديدم
براي رسيدن به آرامش ؟؟؟ ........... من از مال دنيا چه آسان بريدم
خدايا من از تو صولت نمي‌خواهم .......... متاع دنيا رو شوكت نمي‌خواهم
فقط ز لطف بي‌كرانت ..... به من عطا كن آرامش خاطر ..... اي خالق قادر "




..............................................................................................................

Home